3 Şubat 2010 Çarşamba

Benden Öte Benden Ziyade


Bu akşam yine garip bir hüzün çöktü üstüme
Hücrem soğuk bir tek sen varsın düşlerimde

Demir kapı yine kapandı ağır ağır üzerime
Kelepçeler yine vuruldu kilit kilit yüreğime

Derin derin soluyorum seni gecelerce
Duvarlara kazıdım ismini her köşeye

Dudakların şeker gibiydi
Baldan öte baldan ziyade
Pembe pembe yanakların
Gülden öte gülden ziyade
Sabret gönül sabret
Sakın isyan etme

Bir gün elbet bitecek bu çile
İsyan etme
Dört kitaptan başlayalım istersen gel söze

Orda öyle bir isim var ki
Kuldan öte kuldan ziyade

Onu düşün ona sığın
O senden öte benden ziyade

4 yorum:

  1. Benden öte benden ziyade selamlar getirdim kabul buyurur musun iki gözüm?...

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykümselam cancağzım çoklu selam benden de özünüze..muhabbetle

    YanıtlaSil
  3. ötede ben, ziyadesiyle bensiz sen.. seninle ben imkanlıca ama ırak zamanda bir'leşir inşaallah.. saçmaca kelimelerim ve sanlıcı gecelerim.. gündüzlere karanlıkları, gecelere aydıklıkları yama edenin tekiyim.. görünürde akıllıların ak renklisi, görünmeyende delilerin prensesiyim.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, ne hoş... Her zaman ki gibi güzel paylaşımlar olmuş. Blogun daim güzelliklere gark olsun...

    YanıtlaSil